DumpStats voor Bertie Wooster

1,653,554 +1672707 -19153

Kudos

#3 (Top 0.0009%)

Kudos/dag 275.73
Kudos/reaguursel 75.13
Meeste kudos op 1 reaguursel 8508
Minste kudos op 1 reaguursel -290

22,008

Reaguursels

Reaguursels/dag 3.67
Topreaguursels 855
Woorden per reaguursel 20.9
Reacties per reaguursel 0.73
Meeste reaguursels op 1 dag 48
Aantal x weggejorist 216
Geregistreerd op 01-10-2009
Eerste reactie op 25-01-2010

Scherpe Amazon Deals ⚑

Shop via onze link β€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon πŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-4 kudos 2026-06-26 18:45:33 op Europa gebukt tijdens Pride
"Jullie moeten het zelf weten, maar wat ons betreft is aflasten voor mietjes" heeft de gemeente tegen de organisatie gezegd.

3 kudos 2026-06-26 14:43:00 op Bouwvakkers zoeken verkoeling op met code rood
"Ik wil alleen maar zeggen: ze deden niemand kwaad. Ze lachten veel en wat ze op het strand deden leek vaak meer op spelen. Terwijl wij natuurlijk ook wel wisten dat dat spel een bodem bezat van bittere ernst."

42 kudos 2026-06-26 14:18:23 op Naam bij je beroep #7748492
Volgens mij kwam mevrouw Notting zelfs al eens op Hyves voorbij. Sindsdien ook een keer of 60 op Dumpert.

5 kudos 2026-06-26 13:51:28 op Geert heeft een plan
Maar dat konden we ten eerste helemaal niet zien aankomen, ten tweede is het ook vooral ook de schuld van de Nederlanders en misschien kunnen we zelfs de harde kern van Macabbi Tel Aviv de schuld geven, maar aan de Marokko-supporters zal het zeker niet liggen.

19 kudos 2026-06-26 12:33:54 op Ulu Spor weer in het nieuws
O jee, KNVB, regel snel nog meer fair play banden, dingen met regenbogen, respect en alles om de sportiviteit en gemoedelijkheid bij deze clubs en in de hele voetballerij terug te krijgen. Ik weet echt geen andere oplossing!

91 kudos 2026-06-26 07:05:35 op 0-1?
Hij vroeg: "Broer wil jij overstappen?" En dat wilde hij wel.

-22 kudos 2026-06-25 20:39:17 op Satire vs realiteit
Ik geloof heulemaal niet in opwarming en als het wel zo is dan doet de ROVERHEID dat gewoon zelluf zodat die lieden uit die warme landen zich hier nog meer thuis gaan voelen!

-1 kudos 2026-06-25 15:43:44 op Uurtje in de zon gelegen
Na het zien van dit filmpje heb ik toch meer begrip gekregen voor de clubjes die tegen dat geschmink zijn

45 kudos 2026-06-24 19:45:25 op Voetbal is emotie
Hier zou misschien zelfs Messi geel voor krijgen.

-8 kudos 2026-06-24 15:17:44 op Ondertussen op de busbaan in Almere Buiten
Wat een bijzonder filmpje. Iemand die voorrang neemt van rechts en de BMW gaat er vervolgens niet achter plakken, niet inhalen, niet brake checken, zelfs geen claxon. En natuurlijk ontbreekt de gebruikelijke climax waarin 2 kerels ongemakkelijk het op de rotonde gaan uitvechten, zwaaiend met hun knuistjes. Dat gebeurt hier allemaal niet, de fout wordt geaccepteerd en iedereen gaat door met z'n leven. En dat in Almere. Ik houd van dit filmpje.

4 kudos 2026-06-24 12:23:10 op Mag jij van jou man
Dat is toch overduidelijkheid echt een symbool van vrijheid en een onafhankelijke vrouw. Ik weet zelf ook niet precies hoe, maar de experts zeggen dat bij de NPO en daar heb ik zelf flink voor betaald, dus het zal wel goed zijn.

13 kudos 2026-06-24 09:13:57 op Hond uitlaten in Amsterdam
Zo gaat deze HR-manager van een middelgrote bank elke ochtend naar zijn werk.

-10 kudos 2026-06-23 22:02:00 op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
Ik vind die Anniko van Santen toch wel een leuke vrouw en eigenlijk die Kirsten van Dissel ook wel. Wat moet ik toch doen om hun aandacht te krijgen?

25 kudos 2026-06-23 22:00:08 op Ronaldo scoort tegen Oezbekistan
Hij speelt bij een klein clubje in een zandbak, maar het zou mij niks verbazen als die Ronaldo het nog eens ver gaat schoppen in de voetballerij.

5 kudos 2026-06-23 16:22:36 op Drinkpauze van de Duutsers
Die rechter is het normale pilsje. Voor de rest had Pascal Gross besteld.

45 kudos 2026-06-23 15:48:09 op Noren roeien door naar de volgende WK-ronde
Als ik niet uit het land kwam waar al ruim 10 jaar van links naar rechts uitgemolken wordt, had ik misschien gezegd dat ik dit roeien wel een keertje ken. Voor nu geef ik maar gewoon braaf een plusje.

2 kudos 2026-06-22 16:51:16 op Donkere dagen voor HalperNL
Harper jongen, ik weet wat tegen je depressies. Ga naar de Gamma en koop daar een oranje touw, die past goed bij de kraag van je shirt.

-5 kudos 2026-06-22 10:17:17 op Wie durft
Ik zeg nu maar vast arm kind. Over 18 jaar zeg ik gewoon dat het een kutkind is als het een drugsverslaafde nietsnut is waarvan niemand weet waarom hij/zij een realityshow heeft.

12 kudos 2026-06-22 09:14:09 op Belgische verslaggever Belgie - Iran
Iran en dat volkslied van me zullen me een rotzorg zijn, maar waarschijnlijk zijn dit grotendeels dezelfde supporters die in Qatar alles wat krom is recht geluld hebben om zichzelf te kunnen verkopen om in slaven gebouwde stadions naar voetbal te kijken in een land met een regime dat slechts een haartje beter is dan de ayatollah's.

38 kudos 2026-06-22 09:07:06 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Bij de NPO denken ze gewoon: als jullie op ons bezuinigen, zullen jullie het krijgen ook. Alles wat een beetje van kwaliteit is weg. Voetbal in lage beeldkwaliteit, Grannies van Amsterdam, Vrije Geluiden, Bauers, Ongehoord Nederland, iets met veel hoofddoekjes en andere meuk, dat is wat jullie krenten verdienden.

27 kudos 2026-06-21 21:36:00 op Lastminute vaderdagcadeau: geurstokjes
Amstel is en blijft toch wel mijn favoriet. En dan zullen er hier wel weer anderen zijn die Muiderpoort, Zuid of Lelylaan mooier vinden. Misschien zelfs dwarsligger die beweert dat zelfs Sloterdijk of Bijlmer-Arena beter is. Ook al heeft het niet die kenmerkende Pierre Cuypers architectuur als Centraal, voor mij gaat er niks boven Amstel.

0 kudos 2026-06-19 14:53:24 op Ff afkoelen
Triest dat Matthijs van Nieuwkerk zich nu zo moet weten te redden nadat hij gecancelled is.

2 kudos 2026-06-19 14:51:25 op Mannen zijn mannen
Dan moet je niet gelijk zo lelijk doen als hij vraagt of hij jou ook eens mag rijden.

23 kudos 2026-06-19 14:49:54 op Joep Schreuder bij FOX
Voortaan halen wij alleen nog blonde Amerikaanse nieuwslezeressen binnen.

1 kudos 2026-06-19 13:44:02 op Dumpert Hitteplan #7
Het doet me een beetje denken aan het kudoverloop bij de reaguursels de laatste maanden. Menig filmpje eindigt ook topless.

32 kudos 2026-06-19 13:22:42 op Kampen hij komt eraan!!
Misschien is zijn frustratie terecht, maar los van dat lijkt het mij verstandig dat er even iemand polshoogte gaan nemen bij deze meneer.

3 kudos 2026-06-19 13:20:44 op Zeuren is oppleuren
Ik ben het volkomen met je eens. Al kan ik mij wel voorstellen dat je het als manager hier met zo'n man over moet hebben. Hij moet immers langs klanten die hem waarschijnlijk herkennen. Daarbij kan ik mij ook goed voorstellen dat deze boze meneer dermate overtuigd is van zijn eigen gelijk dat het einde van de samenwerking dan een logische uitkomst is.

27 kudos 2026-06-19 13:14:05 op Rolling Stones Kurhaus 1964
De ruige muziek die de jeugd dezer dagen bezigt. Ze luisteren naar junks als Jagger en Richards. Let op mijn woorden: van deze generatie gaat niks terechtkomen.

11 kudos 2026-06-19 12:19:28 op Oprotten met die camera!!!1!
Van ieder schilderij wat daar hangt zijn 10.000 foto's te vinden op het internet, ga dan niet je eigen maken waarin je vooral de paarse reflectie van het plexiglas ziet. Draai je ook vooral even om als je daar staat voor De bruiloft in Kana achter je, prachtig schilderij waar je als een zoekboek naar kunt kijken en telkens weer nieuwe details ziet, mits je niet de hele tijd met je telefoon in je klauwen staat.

0 kudos 2026-06-19 12:16:17 op Dus daar is het liedje op gebaseerd
Hier woont vast iemand die houdt van rustige kleuren, misschien wat aardetinten, maar de VT-wonen-stylist van dienst weet beter dat ze diep van binnen helemaal dol zullen zijn op de kleur Marrakech blue van de sponsor.

12 kudos 2026-06-19 12:14:01 op Lief interviewtje Wim T.
Het is nu netjes, misschien wat klinisch, maar wat een oude teringzooi was het daarvoor zeg. Misschien heb je er ooit een meisje gevingerd net voordat ze op de trein naar Emmen stapte en er tussen de zwervers je roes uitgeslapen na een onvergetelijke avond waarvan je je weinig herinnert, maar anders weet ik niet zo goed waar de nostalgie vandaan komt.

20 kudos 2026-06-18 21:09:01 op Thomas Tuchel doet oproep aan FIFA
Maar dat is niet van de laatste jaren. FIFA 18 met een xbox was een paar jaar geleden misschien al wel 350 euro.

17 kudos 2026-06-17 21:26:10 op Even een oeps momentje
Als Chlamydia ergens nat van wordt, dan zijn het die stoere praatjes van Dylano wel en zijn getjiptjuunde auto natuurlijk.

-16 kudos 2026-06-17 17:12:47 op Roestig roestig!
Heel goed! Blokker hebben we al succesvol weten te coyboyen met die oranje flauwekul.

0 kudos 2026-06-17 16:58:58 op Roestig roestig!
Paul Sr. van American Chopper is weer lekker aan het knutselen geweest.

16 kudos 2026-06-17 16:50:09 op Misbruikmeisje Thijs RΓΆmer snapt niks van theatertour
Ach het komt wel goed meisje. Over een tijdje komen hier vast de beelden van vieze Thijsje met zijn zielige verhaaltje vol zelfmedelijden op een podium van een te groot theater met 3 hypocriete viespeuken in het publiek en verder een lege zaal en dan lachen we hem samen uit.

74 kudos 2026-06-17 16:21:13 op Goh dat doen ze thuis nou nooit!
Ja, ik zie hier op Dumpert ook wel filmpjes met dingen die vrouwen schijnbaar doen, behalve thuis. Doe ik ook niet moeilijk over.

82 kudos 2026-06-17 13:53:07 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Snollebollekes, niet mijn ding en enorm irritante reclames. Die gozer heeft dat links naar rechts liedje in 10 minuten geschreven en en is er schatrijk van geworden en daar teert hij zijn hele leven op. Schimmelpenninck werd geboren als een Schimmelpenninck en teert zijn hele leven op die oude adel met zijn gezeik. Dus hij heeft er nog 10 minuten minder hoeven te investeren in zijn prominente plaats in de maatschappij dan die Brabander.

4 kudos 2026-06-17 13:37:14 op Kosso niet goed begrijpen
Ben je de hele dag bezig met je lichaam en je gezondheid, niets lekkers eten, alleen maar eiwitten en maar trainen. Dan is het toch wel een beetje jammer om onnodig flink ziek te worden van een ziekte die zo goed als uitgeroeid is.

1 kudos 2026-06-17 13:27:58 op Metettica
Is dit niet die band van James Tetfield?